Followers


Wednesday 30 May 2012

HACK FACEBOOK DENGAN DUA CARA :p

Assalammualaikum !! Aku bukan nak ajar jadi jahat tapi just nak kongsi jer apa yang aku tahu dari blogger2 lain.. Hahaha... Kali ni mesti jadi punya kalau korang nak hack fb Bf or Gf korang !! Jom ikut step by step !! 

1. Open Mozilla (Firefox) seperti biasa..
2. okay..perhatikan di atas menu bar Firefox, click Firefox > Option seperti di bawah..


3. Keluar satu Box bagi Option..di menu tab pilih Security..
4. seterusnya click Saved Passwords..


5. Kemudian akan keluar box untuk Saved Passwords tadi..
6. Klik pada Show Passwords seperti gambar di bawah..


7. Then akan keluar satu message box kecil seperti di bawah..kawan-kawan just klikYES..


8. So dapatlah password bagi username masing-masing bagi sesiapa yang pernah menggunakan lappy atau PC anda..lihat gambar di bawah..bahagian merah adalah password dan bahagian yang diwarnakan biru adalah username untuk memasuki suatu website..

9. senang saja kan..jangan menceroboh hak asasi orang lain kecuali terdesak..

hahaha !! PERINGATAN !! Just gunakan kalau ada benda yang penting je kalau2 korang lupa pasword sendiri...

Tapi yang kedua ni lagi mudah kalau yang first lesson tu x tahu.. 

Haha, memang senang la kan. Tapi asalkan korang ada email ok lah tu. Pertama sekali korang kena ada 2 fake profile. Dan korang cuba add mangsa korang tu. Then korang terpaksa ler tunggu dia approve korang kan. So, teknik ni tu je la kelemahan dia. Bila 2 fake profile tu telah diapprove oleh mangsa, korang da boleh anggap akaun facebook dia adalah facebook korang.
Korang login ke dalam facebook gunakan email mangsa, then pilih forgot your password. Then, korang kena jawab soalan kan?. Korang jawab je salah untuk soalan tu. Dan alternatif akhir adalah korang diberi option untuk memilih 2 kawan untuk pihak Facebook kirimkan password yang separated. Dan korang pilih lah 2 akaun fake tu, bukak akaun fake tu dan amik password yang Facebook bagi kat korang.

No comments:

Post a Comment