Followers


Tuesday 29 May 2012

Hello im single laaaa... xpercaya ke ? betol laaa... lame da ni menyingglekn diri tp best.. aku suka idop cmni.. korang suka x single.. msti suka kn tp kadang2 tu laaa agak jeles jugak bile tgok org berkepit.. hahha.. never mind laaa.. aku single pn ade sbb jugak tp aku silap tggu budak tu smpai skrg.. so skrg die da happy kot n baru aku sedar yg aku prlu cari org len... ok2 aku cari tp slow2 la ea... dkt 4 tahun jugak kn tgu punye tgu tp die sme jugak cmtu.. so kepada ladies2 yg x percaya aku single kt sini aku nk mengaku bahawa se nya aku ni btol2 single... kisah lame aku xde kena mengena dgn status aku... sape yg single tu klu bace ni senyum sikit k n jgn lupa laaa folow k... bg yg single je... hehhe... xde laaa... aku kadang2 terpikir best x ade gf ni ? mcm best tp kadang2 mcm rimas pape pn aku nk try laaa... ayt mcm x prnh bercinta kn.. mmg pn xprnh b'cnta dgn siyes after mrs.bingai... pasni nk cari yg btol2 ni... spe aku dpt pasni cmfirm lame pnye... hahaha... kali ni siyes pnye...

No comments:

Post a Comment